Wywal CV – chodź do Kobolda

Office leather desk table with computer, supplies and coffee cup. Top view with copy space

Na naszą firmową skrzynkę, regularnie spływają aplikacje kandydatów chętnych do pracy w agencji Kobold PR. Oczywiście jedne są ciekawsze, drugie nieco mniej. Jednak wszystkie są czytane. Chyba, że wiadomość zawiera jedynie załącznik. Najciekawsze aplikacje trzymamy w jednym folderze – czekają na moment, gdy potrzebne będą kolejne ręce do pracy na koboldowym pokładzie.

Ten moment właśnie nastąpił i pojawił się rekrutacyjny dylemat. Praktycznie wszystkie aplikacje są takie same. Odkładaliśmy na kupkę CV, które spełniały określone wymagania. Jakiś klucz musiał zostać przyjęty. Jednak powiedzmy wprost: nie jesteśmy w stanie określić czy chcemy z kimś pracować, jedynie po tym co napisał w aplikacji. Jest to szczególnie trudne w naszej branży. Teoretycznie moglibyśmy się ze wszystkimi spotkać i przeprowadzić próbne zadania. Wpadliśmy jednak na pomysł o wiele bardziej efektywny i mamy nadzieję, że również bardziej efektowny.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji, w której nie interesuje nas Twoje CV. To co musisz zrobić to pokazać nam jak piękny i otwarty masz umysł. W jaki sposób?

Napisz informację prasową na swój temat i wyślij ją na mój adres: m.zarod(at)koboldpr(dot)pl. Tekst powinien nas zachęcić do przebrnięcia przez całą Twoją aplikację, która musi być zrealizowana z wykorzystaniem serwisów: YouTube, Facebook, Instagram i uwaga… Snapchat! Co, w jakiej formie i kolejności zostanie przez Ciebie zrealizowane, zależy już wyłącznie od Ciebie.

Może się przydać:

Facebook: koboldpublicrelations

Snapchat: Koboldpr

#koboldPR

Na aplikacje czekamy do połowy października.

Author Mateusz Zaród

Creative Director Kobold PR. Z agencją związany od 2009 roku. Koordynuje i nadzoruje pracę zespołu. Jest autorem wielu akcji i kampanii prowadzonych przez agencję. W 2014 roku opracowany i prowadzony przez niego projekt otrzymał najważniejszą branżową nagrodę „Złoty Spinacz” w kategorii lobbing medialny. Wcześniej dziennikarz wydawanego przez Axel Springer Dziennika Polska Europa Świat.

More posts by Mateusz Zaród

Jak skuteczną komunikacją wpływać na rozwój mojej firmy?

TAK, Chcę wiedzieć