Spotkanie z dr Ireną Eris i Henrykiem Orfingerem – rozmowa o PR produktowym

To wielka przyjemność posłuchać tak doświadczonych ludzi w biznesie, którzy w sposób niesamowity  opowiadają o drodze do sukcesu. Bardzo dziękujemy Konfederacji Lewiatan za zaproszenie i grupie Girl Power, której jesteśmy członkami, za organizację tego spotkania. Możliwość zadawania pytań, tak doświadczonym przedsiębiorcom, nie zdarza się często. Padły oczywiście pytania o wizerunek marki ERIS, ale jej właściciele nie mieli żadnej wątpliwości, że buduje go przede wszystkim produkt: jego jakość i dopracowanie. Dyskutowaliśmy przy kawie i czekoladkach, które Pan Henryk Orfinger przywiózł z Paryża, ponieważ do spotkania z nami dołączył wprost z lotniska.

Niesamowity team tworzą Państwo Orfingerowie, ludzi ciepłych, relacyjnych, spełnionych, a przez to spokojnych i uśmiechniętych. Historię ich biznesu znają chyba wszyscy, ale to co dla nas było szczególnie interesujące, to budowanie marki kosmetycznej na bardzo konkurencyjnym rynku. I w zasadzie moglibyśmy rozmawiać o kampaniach produktowych, działaniach wizerunkowych czy kontaktach z mediami marki ERIS, ale wszystkie te wątki powinno się sprowadzić do wypowiedzi Pani dr Ireny Eris, która mówiła, że tworząc produkt zawsze myśli o tym, co będzie dobre dla Klienta. No właśnie, wszysto opiera się na dobrym produkcie, on powinien być fundamentem  działań komunikacyjnych. Praca nad recepturą kosmetyku, dbałość o każdy szczegół łączenia składników – to ten obszar, który dla właścicieli marki jest kluczowy. Tak powinien myśleć każdy przedsiębiorca, bo jest to kluczowa kolejność działania biznesowego. Najpierw dobry produkt, później komunikowanie o nim. Taka idea bliska jest także nam. Każdemu z naszych pratnerów polecamy taką drogę, dlatego często uczestniczymy w różnych procesach biznesowych: od tworzenia produktów, idei, po stworzenie integralnej strategii komunikacji, dzięki której Klienci, społeczność dowiadują się o tym, co nasz Klient ma do zaoferowania światu. To produkt jest w centrum zainteresowania od samego początku, to właśnie on, w całej swej doskonałości jest insiratorem do tworzenia wokół niego publiczności, o którą dba dział PR-u.

Dobre rzeczy zawsze odnajdują swoich fanów, sprzymierzeńców i nośników najcenniejszej informacji. Ta informacja powinna wchodzić w dialog z Klientem, utrzymywać z nim kontakt i budować bardzo trwałą relację. No cóż, dobre produkty lubią wchodzić w dobre i trwałe związki :)

Author Aleksandra Ślifirska

More posts by Aleksandra Ślifirska

Leave a Reply

Jak skuteczną komunikacją wpływać na rozwój mojej firmy?

TAK, Chcę wiedzieć