Otwarcie przychodni SmartVet

Największa sieć klinik weterynaryjnych w Europie kontynentalnej 11 kwietnia 2013 r. zadebiutowała na polskim rynku. Pierwsza polska przychodnia niemieckiej sieci SmartVet powstała w Katowicach, w Silesia City Centre. Przystosowanie i wyposażenie pomieszczeń w katowickiej galerii handlowej kosztowało blisko milion złotych.

Agencja Kobold odpowiadała za działania komunikacyjne marki w Polsce, organizowanie briefingów, kampanię media relations oraz szkolenia dla lekarzy weterynarii z wystąpień publicznych.

Medialnemu otwarciu przychodni towarzyszyło wiele atrakcji. Od zwiedzania przychodni w towarzystwie twórcy sieci Olafa Thamma, przez prezentację nowoczesnego sprzętu z udziałem czworonożnych pacjentów, po przejażdżkę nowoczesnym i profesjonalnie wyposażonym ambulansem medycznym dla zwierząt.

Weterynarz na czterech kołach

W pierwszych miesiącach działalności przychodni, wyjątkowy ambulans SmartVet wyjechał na ulice aglomeracji śląskiej, w ramach akcji profilaktycznej ,,WETERYNARZ NA CZTERECH KOŁACH”. Podczas inicjatywy można było bezpłatnie przebadać swojego czworonożnego przyjaciela i skorzystać z przeglądu uzębienia w ambulansie SmartVet. Agencja Kobold PR pomogła  zorganizować wyjątkowe w skali kraju wydarzenie i zachęcała ludzi do uczestnictwa za pośrednictwem  mediów  i  Facebooka.

DZIEŃ OTWARTY DLA DZIENNIKARZY. WETERYNARZE BOHATERAMI MEDIÓW

W EFEKCIE DZIAŁAŃ KOBOLD PR W MEDIACH, UKAZAŁO SIĘ PONAD 50 PUBLIKACJI NA TEMAT WEJŚCIA NIEMIECKIEJ SIECI NA POLSKI RYNEK – M.IN. W PULSIE BIZNESU, GAZECIE WYBORCZEJ, DZIENNIKU ZACHODNIM, RADIU KATOWICE, RADIU ZET, RADIU TOK FM ORAZ TV SILESIA.