Akcja społeczna i promocja produktu – 2 w 1

Kampanię zainaugurował event na terenie warszawskiego Moto Faktory, którego goście poznali techniki bezpiecznej jazdy i mogli na własnej skórze przekonać się, jak wygląda jazda rajdowym autem z fotela pilota. Gwiazdą eventu była Klaudia Podkalicka – kierowca rajdowy i wyścigowy, najszybsza kobieta w pucharze Kia Picanto Cup, córka Mariusza Podkalickiego, czterokrotnego mistrza i trzykrotnego wicemistrza Polski w wyścigach samochodowych.

 

W ramach akcji w drugiej połowie listopada, w autobusach PKM Katowice, zostały zamontowane blokady, a na akcję montażu blokad zostały zaproszone media. Po miesiącu przeprowadzono badania, czy pasażerowie czują się dzięki blokadom bezpieczniej. Aż 95% odpowiedziało, że trzeźwość kierowców komunikacji miejskiej powinna być sprawdzana  codziennie.

W efekcie dystrybucji trzech informacji prasowych na temat startu kampanii, montażu urządzeń oraz wyników sondy przeprowadzonej wśród pasażerów, w okresie od 10 listopada 2011 r. do 16 stycznia 2012 r. ukazały się 93 publikacje w telewizji, prasie, radiu i internecie (w tym w TVN, TVN24, Polsat, Onet.pl, Puls Biznesu, Gazeta Wyborcza i inne) o szacunkowej wycenie ponad 325 359,15 zł (dane według Monitoring Mediów PRESS SERVICE Sp. z o.o.).