Recepta na sytuację kryzysową

Firma Nestin Polska budująca osiedle na Plantach Śląskich po raz kolejny musiała przesuwać termin zakończenia realizacji z powodu kłopotów z podwykonawcami. Denerwowali się nie tylko mieszkańcy osiedla, ale także pracownicy firmy, na których koncentrowała się złość kontrahentów. W październikowy wieczór trzy fantastyczne postaci: pretorianin, czarodziej oraz wampir odwiedzali mieszkańców osiedla na Plantach Śląskich, aby przeprosić mieszkańców za wszystkie psikusy, które się zdarzyły i wręczyć im słodki piernik jako gest pojednania.

JAK HALLOWEEN UGASIŁO KRYZYS

„Ja dzielny rycerz, będę walczył o planty do końca! Czuwał będzie także drakula po nocach nie śpiący i merlin, który działa cuda. Przybywamy, aby za te wszystkie psikusy jakich tu na plantach doświadczyliście, wręczyć wam ten oto pachnący piernik na osłodę. Tenże cukierek za psikus przyjmijcie i żali więcej do nas nie miejcie.”

Tak prezes zarządu Nestin Polska, Mike Musil, przepraszał mieszkańców osiedla Planty Śląskie za wszystkie opóźnienia, które pojawiły się w czasie jego budowy. Towarzyszyli mu czarodziej Marek Matysiakiewicz, inspektor nadzoru firmy Nestin oraz wampir Dominik Brański, specjalista ds. sprzedaży i rzecznik prasowy firmy Nestin.

Akcja spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem przez mieszkańców, którzy z uśmiechem na ustach przyjmowali niezwykłych gości i przebaczali im wszystkie utrudnienia. W mediach Nestin Polska została przedstawiona jako firma dbająca o swoich klientów nie tylko w czasie trwania projektu, ale także po zakończeniu jego realizacji.