PR marki i produktu – branding

Budowanie marki produktu, ale także i firmy, która ten brand tworzy, wymaga zawsze odpowiedniego konceptu, ale przede wszystkim zrozumienia i poznania grupy docelowej. Branding jest dla nas zawsze częścią biznesowego planu, ale przy założeniu, że ma on efektywnie wpływać na jego realizację. Co komunikuje marka? Czy wszystkie elementy visual PR są spójne z marką i treściami danej firmy? Czy mają one odzwierciedlenie w bezpośredniej komunikacji z Klientami? Czy do tych komunikatów stworzony jest przekaz główny, wykorzystywany w komunikacji z odbiorcami poprzez media? Odpowiedzi na te pytania tworzą istotę prowadzonego przez Kobold PR brandingu.

Więcej

PR kryzysowy

W sytuacjach kryzysowych dla spółki – komunikacja jest podstawowym źródłem jej rozwiązania. Z kryzysami problem mają tylko Ci, którzy nie doceniają relacji. A o relacje właśnie – w czasie kryzysu powinni Państwo zadbać szczególnie. Śmierć pacjenta w klinice, pikiety Związków Zawodowych w zakładach produkcyjnych, blokowanie inwestycji przez ekologów – czy któraś z tych sytuacji dotyczy Państwa firmy? Analizujemy sytuację i przepływ informacji, następnie tworzymy rozwiązanie oraz planujemy komunikację, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną. Na koniec ją wdrażamy i prowadzimy według skrupulatnie określonego planu.

Więcej

Kampanie i eventy

Nasza agencja PR prowadzi kampanie wizerunkowe, informacyjne i społeczne. Pomagają one precyzyjnie pokazać przekaz główny marki z wykorzystaniem mocno zdywersyfikowanych narzędzi, bowiem cechą szczególną kampanii jest jej wielowymiarowość. Jeśli naszym Klientem jest duża instytucja finansowa, której misją jest nauczyć ludzi oszczędzania, to realizacja tego celu będzie oparta o wykorzystanie, zarówno mediów tradycyjnych, jak i nowoczesnych, ponieważ oszczędzanie dotyczy bardzo szerokiej grupy ludzi. Kampaniom bardzo często towarzyszą eventy, ale stanowią one także część osobną naszej oferty. Eventy mają zawsze indywidualny scenariusz i realizowane są ze sprawdzonymi, zaufanymi partnerami.

Więcej

Relacje z mediami (media relations)

Prowadzenie komunikacji z odbiorcami produktów i usług poprzez media – to dzisiaj jeden z kluczowych obszarów zarządzania firmą. Z informacją o naszych Klientach nasza Agencja PR zawsze dociera do milionowej publiczności poprzez najlepsze – z punktu widzenia strategii komunikacji – media. TVN, TVP, POLSAT, Rzeczpospolita, ale i Der Spiegel – zarządzanie informacją nie ma granic, granicę wyznacza tylko cel naszego Klienta. Media relations ustrukturyzowane jest w postaci prowadzonego systematycznie biura prasowego, za pomocą którego budujemy relacje z dziennikarzami oraz archiwizujemy publikacje dotyczące spółki.

Więcej

Social media

Nowoczesne podejście do komunikacji, w oparciu o dostępne narzędzia w internecie, zawsze jest integralną częścią naszej strategii. Czy firma powinna prowadzić Facebooka? Czy powinna mieć autorski kanał video na Youtube? Czy kluczowa jest jej aktywność na LinkedIn? A może najważniejsze są portale specjalistyczne, bądź fora internetowa? Nie moda kieruje naszymi wyborami, ale zwrot z inwestycji komunikacyjnej. Wybieramy zawsze te narzędzia, co do których mamy pewność, że w pełni zrealizują cel Klienta, z jakim do nas przyszedł.

Więcej

CSR

Wartości, normy społeczne, wspólnota, ale i szeroko rozumiana etyka w biznesowym działaniu – to cechy narzędzia jakim jest CSR, czyli Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. Projektujemy, wdrażamy i raportujemy kampanie CSR. Jeżeli spółka z branży energetycznej zwróci się do nas po doradztwo jaką kampanię powinna przeprowadzić, to dokładnie zbadamy jakie uboczne skutki swojej działalności powinna taka kampanią rozwiązać i jak to realnie wpłynie na otoczenie, społeczność, środowisko.

Więcej

Szkolenia medialne

Nasza skuteczność poparta referencjami wielu marek w budowaniu relacji z mediami, przekłada się na:

  • ilość czasu antenowego dla firm, które reprezentujemy w kontaktach z dziennikarzami
  • ilość ciekawych spotkań biznesowych, na których uczestniczą prezesi i menedżerowie współpracujący z Kobold PR
  • ilość przestrzeni redakcyjnej w topowych dziennikach i miesięcznikach.

Zapewnianie tej doskonałej przestrzeni komunikacyjnej bywa dla wielu wstępem do pracy nad właściwą komunikacją. Prowadzimy szkolenia, które nie tylko przygotowują prezesów do wystąpień medialnych i publicznych, ale budują profil publiczny przedsiębiorcy, dzięki któremu osiąga on o wiele lepsze rezultaty w komunikacji typowo biznesowej.

Więcej