W trakcie współpracy te słowa nieco się modyfikują i brzmią następująco: Wasza skuteczność jest godna polecenia. I takie polecenia, którymi chętnie się dzielimy, są dla nas najlepszym wyznacznikiem skuteczności PR-u, jaki uprawiamy. Od zawsze wyróżniał nas koncept, pomysł na to, w jaki sposób zakomunikować o tym, co jest celem naszego partnera w biznesie.

Agencja Kobold PR obsługuje spółki z różnych sektorów w całej Polsce: od średnich przedsiębiorstw po duże, globalne koncerny. Tworzymy i realizujemy strategię komunikacji, zarówno dla  innowacyjnych start up’ów, jak i dużych, znanych koncernów światowych. Prowadzimy duże projekty doradcze i lobbingowe, wymagające ścisłej współpracy z zarządami spółek w obszarze nieruchomości, przemysłu ciężkiego, energii odnawialnych i medycyny.

Dwukrotnie nasze projekty zostały docenione przez środowisko polskiego PR w prestiżowym konkursie Złote Spinacze, organizowanym przez Związek Firm Public Relations w Polsce. Nominację otrzymaliśmy w kategorii: event społeczny, a statuetkę odebraliśmy w 2015 roku za najlepszą kampanię Public Affairs & Lobbing. Realizowaliśmy ją dla branży energii odnawialnych.

Medialne jest to, co prawdziwe, komunikacja powinna być uczciwa, a tworzenie profili publicznych ludzi biznesu musi być zgodne z ich prawdziwą osobowością. To nasze wartości, z którymi dzielimy się podczas współpracy. Nie mówimy do jednego człowieka, zawsze mówimy do milionowej publiczności, dlatego każde słowo, które wypowiadamy ma wagę, ale i odpowiednią stopę zwrotu.

Kreatywność
i Strategia


Strategia


Kobold PR to agencja strategii komunikacji założona w 2005 roku przez Aleksandrę Ślifirską, wówczas dziennikarkę prasową, do dzisiaj głównego stratega Agencji i bezpośredniego konsultanta dla prezesów i menedżerów w zakresie komunikacji korporacyjnej i wystąpień publicznych.

Kreacja


Szefem kreacji w Kobold PR jest Mateusz Zaród, doświadczony menedżer w tworzeniu strategii komunikacji i kreatywnych rozwiązań w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. W 2014 roku kampania jego autorstwa otrzymała główną nagrodę w prestiżowym konkursie branży PR “Złote Spinacze”. Były dziennikarz stołecznego wydania Dziennika Polska Europa Świat.