Mr. Vintage, źle to robisz!

fb: mr vintage

Stara zasada mówi, że jeśli cię coś mocno zirytuje nie odpowiadaj w złości. Prześpij się z tematem, ochłoń, oczyść z negatywnych emocji. Prawdopodobnie ci przejdzie i może okazać się, że ktoś miał nawet rację. OK. Przespałem się, wziąłem dziesięć oddechów i ni cholery mi nie przeszło. Poziom mojej irytacji po facebookowym wpisie Michała Kędziory pt. „Dżiakomo, źle to robicie” jest nawet trochę wyższy niż na początku. Okazuje się, że ktoś, kto pisze rzeczowo o modzie męskiej, potrafi czasem palnąć coś zupełnie od rzeczy.

Otóż, pan Michał, który notabene prowadzi bardzo ciekawy blog, został przyatakowany przez nieudolnych – w zasadzie nie wiem jak ich nazwać – jakichś tam ludzi, którzy może i nawet twierdzą, że są z firmy PR-owej. Twierdzić sobie mogą, jednak podjęte przez nich działania z public relations nie mają nic wspólnego.

Pan Vintage sytuację opisuje tak:

Od kilku tygodni na moim blogu zaczęły się pojawiać komentarze w których niby przypadkowo pojawiała się marka Giacomo Conti. Kilka lat temu próbowali nawiązać ze mną współpracę, ale odmówiłem (…)

I teraz fragment kluczowy, który całkowicie obnaża brak wiedzy nt. public relations pana Kędziory i przede wszystkim godzi w wizerunek naszej branży:

Dżiakomo, źle to robicie. U mnie macie bana, ale wiem, że takie praktyki stosujecie też na innych blogach. Ja wam mogę wybaczyć słabe praktyki PR-owe (taka robota), ale jest stara zasada biznesowa którą chciałbym wam przypomnieć „Nigdy nie mów źle o konkurencji”.

Panie Michale, chciałby Pan być wrzucony do jednego wora z blogerkami, którym podobał się pokaz mody duetu Schleswig i Holstein?

Oczywiście nawet nie zamierzam tłumaczyć, że nie ma czegoś takiego jak „słabe praktyki PR-owe” i jeśli jest słabe to z PR-em nie ma nic wspólnego – Wierzę, że czytelnicy naszego bloga to rozumieją :)

Author Mateusz Zaród

Creative Director Kobold PR. Z agencją związany od 2009 roku. Koordynuje i nadzoruje pracę zespołu. Jest autorem wielu akcji i kampanii prowadzonych przez agencję. W 2014 roku opracowany i prowadzony przez niego projekt otrzymał najważniejszą branżową nagrodę „Złoty Spinacz” w kategorii lobbing medialny. Wcześniej dziennikarz wydawanego przez Axel Springer Dziennika Polska Europa Świat.

More posts by Mateusz Zaród

Leave a Reply

Jak skuteczną komunikacją wpływać na rozwój mojej firmy?

TAK, Chcę wiedzieć