KOBOLD pracuje dla wizjonerów i innowatorów

innowacja

Nasi nowi partnerzy biznesowi bardzo często pytają nas: kim jest KOBOLD?

Dzisiaj troszkę Wam o nim opowiemy i uchylimy rąbka tajemnicy, co do jego osobowych preferencji. Najpierw troszkę wiedzy rodem z mitów i tradycji kultury. Kobold to skrzat/krasnal wywodzący się z kultury germańskiej. Jest jedną z najbarwniejszych baśniowych postaci, ponieważ przypisuje mu się bardzo różnorodne cechy, od sprytu i pracowitości do chochliczych rozgrywek. Źródła podają, że Koboldy działają także w unikalnej grupie. Są patronami jednego z austriackich miasteczek. Tam – jak głosi legenda – działają na rzecz miasta, ale nigdy się nie ujawniają, chcąc zasługi na rzecz tego miejsca, oddać w stu procentach mieszkańcom. Działają skutecznie i w ciszy, ale nie afiszują się. Teraz już wiecie dlaczego nasza agencja nazywa się KOBOLD PR.

ewolucja koboldaKobold wie, że najważniejszy jest Klient, a nie koboldowe życie i przygody. I że to Klient powinien chwalić się tym, co wypracuje Kobold. Z drugiej strony Kobold ma naturę ironisty, bywa też kpiarzem i trzpiotem. Gdyby zrobić solidny przegląd ostatnich 10 lat Kobolda…

Jak każdy przechodził różne metamorfozy osobowości. Kiedy wchodził na rynek, Michał Książek, znany śląski plakacista wyposażył go w charakterystyczną włócznię. Była mu potrzebna do walki o rynek, podkreślała determinację i gotowość do działania w sytuacjach ekstremalnych. Zanim Kobold stał się naprawdę kimś, minęło trochę czasu. Po 10 latach nie potrzebował już włóczni, ponieważ perfekcja komunikacyjna, którą osiągnął, zdjęła z niego to niepotrzebne już uposażenie.

W miejsce włóczni, Szymon Baranowski, designer agencji wstawił nieduży, symboliczny megafon, podkreślający teraz profesjonalną komunikację, którą Kobold potrafi umiejętnie podwyższyć o kilka, strategicznych tonów. To właśnie za te umiejętności wizjonerzy sowicie go wynagradzają i nie szczędzą komplementów.

Prawdziwie zmieniła go i udoskonaliła praca z wizjonerami i innowatorami, których pasja i wizja stworzona jest do komunikowania tego światu. Ci szukają Koboldów w świecie, szukają ich w lasach, górach, jeziorach, szukają ich w oceanach. Ale mistrz komunikacji jest jeden i znajdziecie go w KOBOLD PR. Kobold to innowator i wizjoner biznesowych, międzyludzkich relacji. Oryginał.

Czego potrzebują innowatorzy i wizjonerzy?
Dobrze dobranych narzędzi, kanałów komunikacji i dbałości o reputację. Wizjonerzy potrzebują kampanii zmian, ale i kampanii wybitnej kreatywności. Dlatego takim najlepiej pracuje się z Koboldem.

—-

Zdjęcie pochodzi z serwisu flickr.com Album: London 2011 Autor – Boegh licencjonowane według CC BY 2.0

Author Aleksandra Ślifirska

More posts by Aleksandra Ślifirska

Leave a Reply

Jak skuteczną komunikacją wpływać na rozwój mojej firmy?

TAK, Chcę wiedzieć