Kobold PR wspiera markę JURAJSKA w drodze do bycia liderem

Drukowanie

Oczywiście do bycia liderem wśród producentów wód. Jurajska ma jedną, najważniejszą cechę – niemal idealnie zrównoważony skład minerałów – idealnie, by pić ją codziennie bez ograniczeń wiekowych.

Co znaczy być liderem i jaki wpływ ma na to komunikacja?

W każdym przypadku – ogromny. Gdybyśmy mogli zawęzić to do branży FMCG można by się posłużyć krótkim eksperymentem. Wejść do sklepu z produktami spożywczymi, wrzucić do koszyka kupowane przez nas produkty i zapytać: dlaczego wybieramy akurat te?

Ja to zrobiłam jeszcze inaczej. Wysłałam syna do sklepu po wodę i poprosiłam by wybrał zgodnie z własnymi preferencjami. Nie zdziwiłam jego wyborem. Kupił tę, o której najwięcej słyszał, z którą obcował poprzez dziecięce gazetki, gry i portale.

To o czym piszę, to zaledwie ułamek pewnego spektrum działań komunikacyjnych, ponieważ ich rozpiętość zaczyna się na spójności wizerunku samej firmy jako organizacji i marki, a kończy na poszczególnych historiach, jakie opowiadają klientom poszczególne produkty tejże marki. I właśnie tym zajmujemy się obecnie: spójnością komunikatów marki na wszystkich szczeblach jej funkcjonowania z naciskiem na przekaz do konsumenta. Z badań, jakie przeprowadziliśmy wynika jednoznacznie, że Polacy nie mają świadomości jaki rodzaj wody piją, jaki dana woda ma skład i walory, która jest lepsza, a która nieco gorsza. Kupuje tę, którą znają, która przemawia do nich komunikatem, napływającym różnymi kanałami komunikacji. I o taki komunikat, który będzie spójny z Klientem zadba nasz zespół kreatywny. Czekajcie na efekty! My już nie możemy się ich doczekać – co powie Klientom JurajskaJ

A wy jaką wodę pijecie i dlaczego akurat tę?

Author Aleksandra Ślifirska

More posts by Aleksandra Ślifirska

Leave a Reply

Jak skuteczną komunikacją wpływać na rozwój mojej firmy?

TAK, Chcę wiedzieć