źródło: designbolts.com

Bank prawdę Ci powie… jak nie robić promocji

By | pr kryzysowy, pr produktowy | No Comments

Kiedy byłem małym chłopcem babcia zabrała mnie do Częstochowy. Tuż przed progiem sanktuarium doskoczyła do nas pani w średnim wieku. Miała kruczoczarne włosy i kwiecistą suknię. Dam sobie głowę uciąć, że wyjawiłaby mi moją przyszłość, gdybym tylko sypnął groszem. Wszystko działo się tak szybko, że nawet nie zauważyłem kiedy nasza…

Read More
minerałki z opisami2

Jak trafić do najmłodszych, czyli brand heroes wkraczają do akcji

By | Bez kategorii, komunikacja obrazem, pr produktowy | No Comments

O rewolucji w asortymencie sklepików szkolnych słyszał prawie każdy posiadacz telewizora, radia lub czytelnik gazet. Minister Kluzik-Rostkowska negocjująca drożdżówki w szkolnych sklepikach na długo pozostanie w pamięci entuzjastów zdrowej żywności. Możemy różnie oceniać rozporządzenie ministra zdrowia na temat żywienia w szkołach, jednak jedno jest pewne – stoi za nią zdrowie…

Read More
Office leather desk table with computer, supplies and coffee cup. Top view with copy space

Wywal CV – chodź do Kobolda

By | Bez kategorii | No Comments

Na naszą firmową skrzynkę, regularnie spływają aplikacje kandydatów chętnych do pracy w agencji Kobold PR. Oczywiście jedne są ciekawsze, drugie nieco mniej. Jednak wszystkie są czytane. Chyba, że wiadomość zawiera jedynie załącznik. Najciekawsze aplikacje trzymamy w jednym folderze – czekają na moment, gdy potrzebne będą kolejne ręce do pracy na koboldowym…

Read More
11752443_483636308463848_2506713923529891527_n

PR produktu według Kobolda – kampania społeczna dla marki Jurajska ruszyła wraz pierwszym szkolnym dzwonkiem

By | pr produktowy | No Comments

Dwa miesiące. Dokładnie 60 dni mieliśmy na zaplanowanie i przygotowanie kampanii społecznej „Zdrowie po Dzwonku”. I tak jak większości 1 września kojarzy się z zakończeniem wakacji, momentem powrotu do pracy i szkoły, dla nas był jednym z najlepszych dni, a pierwszy szkolny dzwonek oznajmił start intensywnie przygotowywanej akcji i wręczenie…

Read More
Drukowanie

Jak posiadana strona internetowa wpływa na Twój wizerunek?

By | strategia komunikacji | No Comments
Od kilku lat posiadanie strony internetowej to standard. Dorastające pokolenie Web 2.0 już powoli zamienia się w pokolenie Web 3.0, dla którego nawet uczestniczenie w tworzeniu treści internetowych to za mało. Komputeryzacja naszego społeczeństwa stale się rozwija, a co za tym idzie, rozwijają się także wymagania. Szukając odpowiedniego wykonawcy usług...
Read More
Medialne lwy po korekcie 4

Złapać oko i zostać w głowie, czyli jak powstała forma graficzna ,,Medialnych lwów dla rekinów biznesu”

By | komunikacja obrazem, strategia komunikacji | No Comments
To był koniec 2013 roku. Nie pamiętam szczegółów, ale wiem że było bardzo zimno. Podczas luźnej rozmowy przy kawie Ola wypaliła z pomysłem biznesowej książki z ilustracjami. Przyznam, że pomysł z początku wydawał mi się ciut dziwny. Ilustracje? Jak to? Poważny poradnika dla świata biznesu z ilustracjami?! Kreatywny diabeł szeptał...
Read More
źródło: YT, Główny Inspektorat Sanitarny

Kupa z sanepidu

By | pr kryzysowy, strategia komunikacji | No Comments

Większość osób, które zaliczyły w szkolnych latach dorywczą pracę w knajpkach czy przy degustacjach, doskonale wie, jak wyglądają badania do książeczki sanepidu i co się tam zanosi. Może więc zaskoczyć, że tym razem to góra przyszła do Mahometa. Bo kupa, to w zasadzie jedyne słowo, które przychodzi mi na myśl,…

Read More
Drukowanie

Kobold PR wspiera markę JURAJSKA w drodze do bycia liderem

By | pr produktowy, strategia komunikacji | No Comments
Oczywiście do bycia liderem wśród producentów wód. Jurajska ma jedną, najważniejszą cechę – niemal idealnie zrównoważony skład minerałów – idealnie, by pić ją codziennie bez ograniczeń wiekowych. Co znaczy być liderem i jaki wpływ ma na to komunikacja? W każdym przypadku - ogromny. Gdybyśmy mogli zawęzić to do branży FMCG...
Read More
Jakość Public Relations

Czy PR kreuje jakość?

By | pr produktowy, strategia komunikacji | No Comments
Wysoka jakość to najważniejsza i najcenniejsza wartość produktu. Wysokiej jakości produkt przewyższa swoimi walorami użytkowymi ofertę konkurencji. Wizerunek produktu to wrażenia i przekonania Klienta na jego temat. W połączeniu z jakością stanowią najważniejszy kapitał marki. Może się jednak zdarzyć, że choć mamy produkt jakości najwyższej, to jego postrzegany wizerunek jest...
Read More

Jak skuteczną komunikacją wpływać na rozwój mojej firmy?

TAK, Chcę wiedzieć